دختر عشق سلام
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !
چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:دستور زبان,انگار,نحیف,نامه, :: 20:17 :: نويسنده : عبداله سلامت

آنچه از چشم و دلم معلوم است

من دچار تو شدم !
گرچه این نامه پر از خط خوردگیست !
مدتی است که دستور زبان دل ما گم شده است
خودش هم اینجا نیست !
مدتی است که از خانه ی خود پر زده است
دختر عشق بدان
گر چه چندین ترک ، اندامش را
زار کرده است و نحیف !
صبح امروز ولی  باز دلم
پر زد و آمد و تا خانه ی عشق
خواست تا در زند اما دلش انگار شکست !
یاد چی بود نمی دانم من !
کاش می گفت که آن لحظه چه آمد به سرش
 -   یاس را دید و به خاطر آورد !؟
نه ! نمی دانم...!
سروده ی عبداله سلامت

www.lovelest.loxblog.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 77441
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت